úterý 31. ledna 2012

Samé jedničky



Téma dnešního dne je  pro nás "školou povinné" více než zřejmé. Klárku čekala vysvědčení hned dvě - to školní a odpoledne z angličtiny. Nevím proč, ale bála se. Sice jsme trochu bojovaly a dohadovaly se, ale samé jedničky jsem v podstatě očekávala. Vysvětlovala jsem jí, že se přeci není čeho bát, ten "papír" je jen shrnutí výsledků její práce za celý půlrok. Když víme, jak celé pololetí pracovala, nemělo by nás vysvědčení nějak extra překvapit. Všechno mi odkývala a pravila, že se stejně bojí :-). Tentokrát už nebyly samé jedničky ve škole samozřejmostí, jak tomu bylo před rokem. Překvapilo mě, že pět dětí mělo trojky. To mi přijde docela hodně. Sice se o naší paní učitelce po škole říká, že je přísná, ale že bude tolik trojek jsem nepřepokládala.

92/365 Co mi dnes udělalo radost:
- Klárka, to je přeci jasné :-)

3 komentáře:

  1. Gratuluji, krásné výsledky. Já letos rozdala vysvědčení,kde byly i pětky, takže trojky jsou ještě exkluzivní:-) No, to žertuji, ale některé výsledky jsou fakt tristní. O to víc je třeba si považovat samých. Krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když u vás je to již jiná věková kategorie :-)!

      Vymazat
  2. Nádherné vysvědčení, gratuluji.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!