středa 25. ledna 2012

Ocenění



Dnes jsem měla na blogu vzkaz od Ivany o udělení Srdíčkového ocenění. Ivano, moc děkuju! Mám opravdu velkou radost. Nepřestává mě překvapovat, že si někdo rád chodí číst o našich naprosto běžných až nudných dnech. Velmi mě to těší a takovéhoto ocenění si velmi vážím. Na tohle ocenění se budu chodit koukat, když mě zase přepadnou pochybnosti, zda s blogem pokračovat.

A pravidla ocenění:
Nech odkaz na svém blogu na osobu, která Ti ocenění udělila. Vyber 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy nesmí mít víc jak 200 čtenářů - členů. Svým nominovaným blogům zanech ocenění na jejich blogu, aby věděli, že je chceš ocenit. Potom vyvěs ocenění na svém blogu.


Pro mě vybrat jen pět blogů je velmi těžké. Blogů, kam si chodím pro potěchu oka i duše, pro radost mám mnohem více. Ale je třeba vybrat.

Srdíčko posílám:

Silvii - za to, že mohu nahlížet, jak se žije  pod přesilou mužů
Ivě - tam zase sleduji, jak vypadá nadvláda žen
Jitty - tady hledám tipy, kam vyrazit s dětmi a co si přečíst
Gabro - za nádherné fotky
Míše - tady můžu srovnávat, jak nám rostou naše "dubňata"


Srdíčko mi udělalo fakt velkou radost - 86/365

7 komentářů:

  1. Ali, já ti moc,moc, děkuji :-). Poslední dobou o svých fotografických kvalitách pochybuji, takže tvé ocenění a ještě důvod, za co ho získávám, ráda přijímám a hřeje mě u ♥. Díky G.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, také děkuji za ocenění, jen teda budu mít hodně velký problém vybrat ;o) jak je to? může se dát ocenění někomu komu už dala Alča?já totiž asi 5 blogů nenasbírám (jiných než těch,co už ocenění dostali)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, klidně bych ti ho vrátila, pochopíš, když si přečteš můj článek, ale pošlu dál. Do mých oblíbených ale jistojistě patříš i ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, to je jasné, že vybrat 5 blogů je v podstatě nemožné. TAky si říkám, že kdybych ty ostatní neměla ráda, tak tam nechodím :-) !

      Vymazat
  4. Ahoj, mooooc děkuji za udělení, mám slzy v očích. Hihi, vůbec se osobně neznáme, i když mi to tak vlastně nepříjde. Takže ještě jednou moc děkuji!
    PS: doufám, že je vidět, že nadvláda mých chlapů je zcela jen v pohlaví:-), ostatní si šéfuji sama:-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!