úterý 10. ledna 2012

Dva roky

Je to opravdu neskutečné, jak to uteklo. Před dvěma roky jsem začala psát tento blog. Hodně a dlouho jsem to zvažovala. Můj manžel byl, a stále je, proti tomu. Nakonec jsme se dohodli na nějakých pravidlech. A ty se snažím dodržovat. I já jsem si stanovila vlastní, vnitřní pravidla. A tak tu již dva roky prožívám s vámi některé události naší rodiny. Jsem moc ráda za vás, čtenáře. Těším se na každý váš komentář a přitom mě nepřestává udivovat, že náš docela obyčejný provoz může někoho zajímat. Jsem za to moc a moc ráda. Vaše poznámky mě těší, pomáhají mi utřídit si myšlenky. Pokusím se v psaní a focení pokračovat, pokud mi čas a okolí dovolí.
Jako rozšíření zvažuji ještě zapojení se do projektu 52/2012, ale ještě nejsme úplně rozhodnutá. Neumím fotit na zadané téma a navíc s naším stařičkým kompaktem díru do světa neudělám. Beru si ještě čas na rozmyšlenou a dám vám vědět .J

 71/365 Co mi dnes udělalo radost:
- Klárka byla dnes ve škole pochválena, což mě , s přihlédnutím k bojům z poslední doby, opravdu potěšilo

4 komentáře:

  1. Jůů, ten projekt je fajn :-)
    Že bych se taky přidala? Jednu fotku týdně, to by šlo :-) Jen nejsem na BC,...:-(
    A gratuluji k 2. výročí blogování, taky ted někdy jsem asi kdysi dávno záčinala. Budu se muset kouknout :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jenom 2 roky? Já přemýšlím, kdy jsem na váš blog narazila? Vím, že to bylo úplně náhodou a strašně mě to překvapilo:-)... Asi to patří ke zvědavosti koukat, jak žijí druzí:-)... Mně taky překvapuje návštěvnost:-)... a co mě překvapuje ještě víc, že se lidé takto spřátelí i reálně, a že i v tomto virtuálním světě funguje jakási přitažlivost:-)...

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí ;o) a ke změně šablony, taky jsem se nechala inspirovat ;o) doufám, že nevadí. Určitě se přimlouvám za další psaní, moc ráda nakukuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Sylvie - určitě nevadí, že nejsi na BC. Ty, na rozdíl ode mě umíš fotit, to je mnohem víc!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!