čtvrtek 5. ledna 2012

Konečně dorazila


Tuhle knížku asi netřeba většině z vás představovat. I když příběh dobře znám, objednala jsem si jí hned první den po vydání. Nemohla jsem se jí dočkat. Včera mě s ní trošku pozlobila paní listonoška, když mi s ní zamávala před očima. Ale protože jsem neměla drobné, zase knihu zastrčila do brašny s tím, že jí donese dnes, pokud si rozměním. Od rána jsem měla peníze připravené hned u dveří a očekávala zvonek. Už jí tu tedy mám. I s podpisem autorky. Jak miluju vůni nových knih! Pustím se do ní až večer, až budou děti v postelích a bude klid. Miluju knihy, ale tahle má pro mě ještě větší kouzlo. Už proto, že při čtení blogové verze jsem mnoho slz probrečela. To mi připomíná - nesmím si večer  zapomenout připravit krabici kapesníků!

66/365 Co mi dnes udělalo radost:
- jednoznačně nová kniha

3 komentáře:

  1. Také jsem v napjatém očekávání,až dorazí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem mimo, knížku neznám, přestože jsem knihovnice :-( Ani v žádné knihovnické databázi jsem ji nenašla... Že by to byla úplná novinka? To asi ne, když píšeš, že ji většina zná. A tak jsi mě navnadila, že jsem si hned chtěla půjčit! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!