neděle 15. ledna 2012

Na návštěvu



Byli jsem na dnešní oběd pozváni k mým rodičům. Jenže celý program nám trochu narušila tatínkova  nevolnost . No jo, ta krční páteř... Vyrazila jsem tedy s dětmi sama. Šli jsme pěkně pěšky. I když bylo docela chladno (já vím, je leden!), bylo celkem příjemně. Sluníčko svítilo, byla to fanj procházka.



Babička pekla k obědu husu. Nepatří zrovna k mým nejoblíbenějším jídlům, ale co by člověk neudělal pro své děti. Na Klárku je přímo radost se dívat, když si pochutnává. J

76/365 Co mi dnes udělalo radost:
- příjemná malá oslava mého svátku u rodičů

2 komentáře:

  1. tak husu teda nemusím, ale je vidět, že Klárka je gurmán ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Husu jsem už dlouho neměla, a Klárka mi na ní teď dělá chutě :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!