pátek 20. ledna 2012

Přemýšlíme o baletu

Odpoledne jsem s Klárkou strávily před televizí, přehrávaly jsem si záznamy baletních soutěží. Pan učitel totiž na poslední hodině baletu prohodil, že by Klárka se svou kamarádkou mohla dělat na jarních soutěžích nějaký duet. Hned navrhl jeden na Bachovu hudbu. To se ale příliš nelíbí nám - maminkám ani holkám. Hudba mi připadá pro takové malé děti příliš těžká, pochmurná, navíc vůbec "nevede". Domluvily jsem se s druhou maminkou, že zkusíme najít něco tanečnějšího, veselejšího. My s Klárkou však nenarazily na nic, co by nás nadchlo. Tak uvidíme, jestli něco zaujalo i druhou půlku :-).

81/365 Co mi dnes udělalo radost:
-ohlédnutí za celým týdnem. Tím, že byl David ve školce, se mi podařilo vyřídit spoustu věcí a zlikvidovat mnoho restů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!