čtvrtek 12. ledna 2012

Vyšívání


Dnes mi přišel předčasný dárek k svátku. Rozhodla jsem se, že se vrátím k vyšívání, kterému jsem se někdy v druhohorách věnovala. Objednala jsem si nějaké sady a domluvila si z naším tatínkem, že tím má vyřešený můj svátek. Dnes mi tedy balíček dorazil. Mé nadšení trochu ochladlo, když jsem se začala prokousávat návodem. Vidím, že jsem toho hodně zapomněla. Doufám, že na to brzo zase přijdu. A že budu mít dost času a trpělivosti opět se vyšíváním zabývat.

73/365 Co mi dnes udělalo radost:
- po delší pauze způsobené našimi chorobami jsem si šla konečně zacvičit. A bylo to moc fajn.

1 komentář:

  1. Návrat další vyšívačky! :-)
    Návod můžeš ignorovat, předlohu má DMC krásně čitelnou, mulinky roztříděné, a nic víc vědět nepotřebuješ. Jsem zvědavá na pokroky!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!