neděle 1. ledna 2012

Nový rok



Dnešní den jsem velice příjemně prožili u mých rodičů. Bydlí kousek od ná, David byl již dnes zcela bez teplot, tak jsem riskli rychlý převoz autem.Po výborném novoročním obědě jela Klárka s tátou zase na brusle. Moc jí to baví. Hlásila, že už ani nepadá. Upadla za celé odpoledne jen dvakrát, což je prý při kvalitě ledu téměř zázrak. Vždycky mám pocit, že se z bruslení vrací hodně unavená a domlouvám jí, aby nebruslila tak dlouho. Ale ona unavená prý vůbec není a dostat jí z ledu o něco dříve se tatínkovi prostě nedaří :-)

62/365 Co mi dnes udělalo radost:
- David je úplně bez teploty, spokojeně řádí a nezasvěcený pozorovatel by vůbec nepoznal, že je nemocný

1 komentář:

  1. Já už nebyla tak dlouho bruslit! To je na Ovocňáku? Klárka je dobrá, já bych spadla rozhodně víckrát :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!