středa 4. ledna 2012

65/365


Museli jsem dnes s Davidem vyrazit na kontrolu k naší paní doktorce. Tedy, ani ne tak na kontrolu, jako pro další várku antibiotik. Na pohotovosti na nás nějak šetřili a předepsali nám takovou pidi-lahvičku, ze které jsem dnes vyškrábla poslední dávku. Čekárna byla plná nemocných, naštěstí jsme byli druzí a celkem rychle odešli. Tak nám budu držet palce, abychom si zase nějaký dáreček domů nedonesli. Protože David už vypadá dobře, domluvily jsem se s paní doktorkou, že jí po dobrání antibiotik donesu jen vzorek moči, abychom zase v plné čekárně nemuseli s Davidem vysedávat. Také jsme dostali doporučení na ORL. Nosní mandle se paní doktorce nelíbí a chce vyjádření odborníka. Vypadá to, že bude muset mandle pryč. Ale nechci předbíhat, uvidíme.

65/365 Co mi dnes udělalo radost:
- mamka mi dnes přinesla z knihovny zásoby na čtení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!