pondělí 30. ledna 2012

Měsíc


Takovýhle byl měsíc, když jsem šla před půlnocí spát. Nějak mi padl do oka. Jo to možná trošku mázlé, byla jsem líná se oblékat a tak jsem fotila vykloněná z okna jen v pyžamu. Přeci jen už bylo skoro -8st, tak jsem se docela klepala.
Dneska jsem děsně řešila, jestli má jít David do školky. Nakonec jsem se rozhodla, že ho nechám ještě doma. Po ránu přece jen pokašlává, během dne potřebuje několikrát pořádně vysmrkat  a to mu ve školce nikdo připomínat nebude. K tomu vidina velkých mrazů - a bylo rozhodnuto. Budu ho mít doma ještě pěkně dlouho, protože před odjezdem na hory taky nebudu riskovat a radši se mnou zůstane. On je tak spokojený, školka ho prý nebaví a chce být doma. Já už jsem spokojená méně, už se mi to zase hromadí resty.

91/365 Co mi dnes udělalo radost:
- dlouhé noční povídání nad skleničkou vína s manželem

2 komentáře:

  1. Pokud se chystáte na hory, tak je jedině dobře, že zůstal doma. To mu rozhodně neublíží, taky by mohl chytit ještě něco navíc.

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouhé noční povídání s manželem? Jéje, to se mi snad nestalo za celých 16 let, fňuk.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!