čtvrtek 26. ledna 2012

Veselý senior

Dnes se Klárka "ulila" ze školy. Její baletní škola byla oslovena organizací Veselý senior, aby připravila krátký baletní program. Klárka nás všechny zpočátku překvapila váháním, zda má vlastně zameškat vyučování. Avšak touha tančit Zlatovlásku (hlavně tedy ta balerína, že !) zvítězila. A protože holky tancovaly i Španělský tanec z Coppélie, měly jsem zase adrenalinový rychlopřevlek zajištěn. Říkala jsem si, že pro takové vděčné  publikum je krása tancovat. Nejen že každé číslo bylo oceněno velkým potleskem, ale když jsem o přestávce odcházeli, již převlečení s balíky kostýmů, všichni začali znovu nadšeně tleskat. Foťák jsem zapomněla doma, ale myslím, že fotkami z baletu jsem vás už dostatečně zahltila, tak to ani nevadí.
Odpoledne mě  Klárka zklamala svou nechutí (to je ale slabé slovo) doplnit si zameškanou látku, tak má ode mě slíbeno, že to bylo první a zároveň poslední uvolnění ze školy kvůli baletu.

87/365 Co mi dnes udělalo radost:
- konečně se zlepšil Davidův kašel. Po včerejší krizi začal odkašlávat a vypadá o poznání lépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!