čtvrtek 19. ledna 2012

Upršený čtvrtek

Pršelo téměř celý den. Ráno jsem vyjímečně odváděla Klárku do školy já. Potřebovala jsem paní učitelku požádat o uvolnění na příští čtvrtek, kdy bude Klárka se svou baletní školou tančit pro nadaci Veselý senior. Přišla mi lepší osobní domluva než korespondence. Nějak jsem déšť podcenila a domů přišla pěkně urousaná. Pak jsem udělala smutné oči na našeho tatínka, tak nás do školky s Davidem odvezl cestou do práce. Ze školky přišel David mimořádně nadšený, pořád opakoval, jak to bylo "zábavné". Paní učitelka mi vysvětlila, že bylo jen 11 dětí, tak se mohla každému věnovat téměř individuálně. Díky počasí ani nešli ven, mohli tedy pracovat a hrát si bez výraznějších časový limitů. Takových pohodových dní kdyby prý bylo více!

80/365 Co mi dnes udělalo radost:
- když jsem přišla večer ze cvičení, byly už děti vykoupané

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!