neděle 22. ledna 2012

Nečekané volno



Dnes měla mít Klárka poslední přestavení. Ale včera večer přišla sms, že se představení na Nové Scéně ND přesouvá na 3.3. Důvodem je "onemocnění v činohře ND a změna představení se složitou stavbou scény". Myslím si tedy, že pokud je uzavřená nějaká smlouva o pronájmu na určitý termín, neměla by se rušit ani z těchto důvodů. Přiznám se, že jsem volnou neděli jen přivítala. Ale kvůli některým dětem přijeli příbuzní z nemalé dálky už den před představením ("když ta naše holka bude tancovat v Národním, to musím vidět"), pro ty musí být taková změna plánu docela nepříjemná. Nicméně volnou něděli jsem využili. Klárka si šla s tatínkem zabrusli, dopletla svůj první košík.


A David s tatínkem si hráli z geomagem. Postavili takovouhle úžasnou věž. Je mi jasné, že víc stavěl tatínek a David spíš záškodničil, ale jejich dílko se mi líbí.

David začíná kašlat, je mi jasné, že týden ve školce je maximum, co mohu očekávat. K jeho velké radosti zůstává zítra doma.

83/365 Co mi dnes udělalo radost:
- bezpochyby neplánované volno

A co mi vůbec radost nedělá, jsou technické problémy na mém blogu. Nemohu otevírat vaše komentáře, číst je mohu jen v mailu. Nemohu tedy na ně nijak reagovat. A navíc na některé vaše blogy mi nejdou komentáře vložit, ani si nemohu přečíst již vložené  komentáře k vaším článkům. Moc mě to zlobí, ale nevím co s tím. Na která vyšší místa se obrátit?

1 komentář:

  1. Ali je to divný, ale vím, že podobný problém měla Jitty, tak třeba napíše, kde je zakopaný pes ;o)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!