úterý 24. ledna 2012

Pro radost


Obyčejně tu příliš nerozebírám své nákupy, ani svou četbu. Ale dnes jsem si koupila knížku, kterou určitě někteří z vás znají a já k ní mám přece jen třošku jiný vztah, než k ostatním vydaným knížkám :-). Dopoledne mě čekalo nudné a nepříjemné jednání, tak jsem si cestu domů osladila nákupem. Už se těším, až si večer také zavzpomínám na svá školní léta.

85/365 Co mi dnes udělalo radost:
- zjistila jsem, že už mohu číst i vlkádat komentáře bez omezení. Asi vyšší místa vyslyšela mé prosby. Hurá!!!

3 komentáře:

  1. Ali, na mém blogu máš zprávičku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, tak já ji znám:-) Děkuji moc, mám radost. Jednak, že jste si ji koupila a jednak, že tady o ní píšete. Doufám, že Vás potěší a pobaví. Děkuji a hezký večer přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,
    moc děkuji za komentář na mém blogu :-)
    Dobrých knížek není nikdy dost , že ? ;-)
    Zlobilky a Nezbedníky jsme objevili celkem nedávno a jsou to dcery nejoblíbenější knížky :-)
    Jé vy už máte Třídní knížku ?
    Už máte přečteno ?
    Já jí u nás zatím marně sháním :-(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!