sobota 7. ledna 2012

Nákupy

Dnešek byl pro mě opět rozběhaný. Dopoledne s Klárkou na balet, čekala nás další zkouška před představením, které bude příští sobotu v Horních Počernicích. Tam by Klárka měla mít i malé sólo, tak jsem zkoušku vynechat nemohly, i když se mi tedy hodně nechtělo. Odpoledne jsme vyrazily s mamkou do centra. Potřebuji teplou zimní bundu. Měla bych být moc vděčná za takovou teplou zimu, protože v bundě, kterou teď nosím, bych při teplotách pod bodem mrazu asi hodně trpěla. Rozhodla jsem se, že využiju slev a nějakou teplounkou si vyberu. Obrnila jsem se trpělivostí, vzala mamku jako poradce a vyrazily jsme. Prošly jsem mnoho obchodů, vyzkoušela jsem hodně bund, ale nakonec odešla  s prázdnou. Udělala jsem totiž zásadni chybu - měla jsem jakousi představu. Chtěla jsem bundu teplou, měkkou, barevně neutrální a  vhodnou do města i na hory. Asi toho chci moc. Bundy byly buď s podivně tvrdých a nepodajných materiálů nebo slaboučké jako moje stávající nebo v různých metalických barvách a nebo ne v mé velikosti. Jsem dost vysoká a mám dlouhé ruce. Aby měla bunda dostatečně dlouhé rukávy, má zase v pase obvod spíše pro těhotné. Nakonec jsem si šla vylepšit náladu do knihkupectví a utratila nějaké korunky tam :-).

68/365 Co mi dnes udělalo radost:
- kamarádka přivedla dopoledne na balet psa. Tak jsem měla možnost pomuchlat chlupaný čumák. Moc mi to chybí.

1 komentář:

  1. A tak to zase dělá radost mně, že jsme tě s Bivojem potěšili :-) Já ho zase někdy někam přivedu, abyste se s naším trhačem mohly pomazlit :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!