pondělí 9. ledna 2012

ORL


V deštivém odpoledni jsme se vydali s Davídkem na prohlídku na ORL. Konali jsme tak na přání naší dětské paní doktorky, které se nelíbí, jak se mu pořád točí infekce v horních cestách dýchacích. Z verdiktu pana doktora jsem trošku rozpolcená. Ano, mandle trochu zvětšená je. Ano, může to být i následek právě prodělané angíny. Jestli odstranit nebo ne pan doktor vlastně neví. Až bude David zdravý 3 týdny v kuse, máme přijít. V duchu jsem si říkala, že to tak možná o letních prázdninách. Na jednu stranu jsem ráda, že se pan doktor na stavem mandle nezděsil a nehnal nás na výkon hned. Na stranu druhou bych určitě ráda slyšela, že mandle je v pořádku. Zítra nález přetlumočím naší paní doktorce, jak se k tomu postaví ona. Uvidíme, jak se bude dál zdravotně David držet.

70/365 Co mi dnes udělalo radost:
- David byl na ORL úžasně hodný. Bylo sice vidět, že se bojí, ale spolupracoval skvěle. I když při prohlídce mandlí malinkým dlouhým zdrcátkem se mu pěkně zvedal žaludek, statečně držel. Je to můj šikula!

2 komentáře:

  1. Ali, a co zkusit solnou jeskyni. Nám to tedy docela u Lucky pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Mandle nebude tak hrozná, a v tom případě by bylo zbytečné ji vytrhnout. Na Tvém místě bych byla ráda!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!