pátek 24. července 2020

Lednicko - valtický areál


Je už takovým koloritem našich dovolených, že David onemocní. Takže když se dnes probudil s teplotou 38 st., řekla jsem si, že je vlastně vše v pořádku, tohle nám k ideální dovolené chybělo. Nechaly jsem tedy pány doma válet se a vyrazili jsme s Klárou na procházku lednicko-valtickým areálnem obhlídnou alespoň některé stavby. První na trase jsem měly Apollonův chrám. Vystoupaly jsme až nahoru a opět se kochaly nádhernými pohledy po okolí.
                             



Potom jsme zamířily ke Kapli sv. Huberta. Překvapilo mě, jak mraky cyklistických nadšenců kolem kaple profrčí, ani jim nestojí za kratičkou zastávku.


Hraniční zámeček jsem obivovaly jen zdálky, znamenalo by to pro nás dalších 8 km a už takhle jsem jich měly naplánováno téměř 20.



Zato před Rybničním zámečkem jsme si pěkně pohověly.


Velká část naší cesta vedla v blízkosti rybníků. Proto nás kromě roje komárů doprovázeli i průvodci z ptačí říše.


A protože každá správná cesta vede přes lednický zámecký park,musela Klára pozovat :-)-



To byl poslední výlet. Zítra frčíme domů. Uvidíme, jak bude Davidovi, jestli se ještě cestou někde zastavíme.

6 komentářů:

  1. Koukam ze se tam budeme muset jeste jednou vratit protoze jsme dost veci nevidely.Preji Davidovy brzske uzdraveni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, to se nedá za jednu návštěvu všechno zvládnout. Také jsme nestihli všechno, máme proč se zase vrátit.

      Vymazat
  2. Ali, to není úplně pěkná tradice... Snad už je Davidovi dobře!
    Výlet jste si udělali moc hezký, tam se dá skutečně chodit hodiny...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, zdaleka jsem nestihli všechno. Asi bychom toho zvládli víc, kdybychom měli kola a pohybovali se rychleji. Ale my radši po svých, takhle nám to vyhovuje a určitě se sem vrátíme.

      Vymazat
  3. Ali, hezký výlet jste si s dcerou udělaly. My tam byli loni a moc se nám líbilo. Snad už je Davidovi lépe a stihne ještě nějaký zážitek. :o)
    Přeji krásné léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to byla opravdu jen nějaká rychlá letní viroza a už je OK.
      Krásné léto i tobě, Dášo!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!