pondělí 20. července 2020

Janův hrad a Tři Grácie



Dnešní den jsme zahájili v zámeckém skleníku. Znáte mě - já a skleníky! Tak teď prosím přerolujte zlomek fotek z toho, co jsem nafotila a přitom áchala.







Když mě rodina po dlouhé době vyvlekla ze skleníku, zamířili jsme  na Janův hrad.





Samozřejmě jsem nemohli vynechat prohlídku. Měli jsem štěstí na starší průvodkyni, která lednicko-valtickým areálem žila  a dokázala velmi zasvěceně vyprávět o proběhlých rekonstrukcích.


Po obědě jsme vyrazili na Tři Grácie. Cesta vedla kolem Lednických rybníků.


U samotných Grácií jsme se příliš dlouho nezdržovali. Jen rychlá obhlídka, pár fotek a uháněli jsme zpět do Lednice. Na fotkách to není vidět, ale za zády jsem měli děsivé černo, hřmělo a po chvíli se začal zvedat silný vítr. My ráno uvěřili předpovědi na internetu, že nebude dnes pršet a neměli jsme žádné pláštěnky. Naštěstí ale nás ta největší bouře minula, spladlo na nás jen pár kapek.



 A roztomilé zvířátko na závěr. V zámeckém parku by lidé neměli vstupovat mimo cesty. A skoro věřím,že se tím i řídí. Zvěř se pase nedalo cest, naprosto v klidu, jako by věřila, že opravdu turisté mimo cesty nesejdou.


8 komentářů:

  1. Dekuji za navstevu u mne a oplacim .Lednici a Januv Hrad jsme take navstivily je tam moc hezky ,mame na to moc hezke vzpominky.A kdyz vidim ty rozkvetle kvetiny tak si moc preji aby uz u nas bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já děkuju. Ono jaro k vám (a podzim k nám) přijde dříve než se nadějeme.

      Vymazat
  2. Ve skleníku jsme loni nebyli, byl s námi Aaron :o) Ale je krásný, souhlasím.
    Tady se prostě dá chodit hodiny (pokud tedy neleje :o))
    Ali, děkuji za fotky a přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Helenko, já bych tu v okolí vydržela celé dny.

      Vymazat
  3. Hezké ráno,opět moc pěkné fotky.Chystám se do botanické zahrady tady v Praze,nikdy jsem tam nebyla a pořád to odkládám.Ale kytky miluju,je to moje největší radost hned po malování :)Moc pěkný den.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě botanickou zahradu v Praze doporučuji. A nejen tu trojskou, ale i Na Slupi. Je sice menší, ale útunější. Já osobně jí mám radši.

      Vymazat
  4. Ali, já to teď zpětně prohlížím. Cestujete mým nejoblíbenějším krajem. Přeji krásnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřuško děkuju, dovolená byla moc fajn, ale moc krátká.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!