úterý 7. července 2020

Divoká Šárka








Naše oblíbené místo. Kousek přírody téměř v centru Prahy. Vydržíme tu bloumat celý den. Obzvlášť když se vydaří počasí jako dnes - ani horko ani zima, skvěle se leze po kopcích, krásná viditelnost. Co víc si přát?

8 komentářů:

  1. Věříš, že jsem v Šárce nikdy nebyla....
    Už to skoro vypadalo, ale lilo jako z konve.
    Ali, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, věřím. Kdybych přijela do Prahy na návštěvu nebo na výlet, asi by Divoká Šárka nebyla zrovna na prvních příčkách v seznamu míst, které chci navštívit. I když je tu nádherně.

      Vymazat
  2. Ali, ty máš krásné děti. A krásný výlet jste si udělali. Tam jsem nikdy nebyla a asi se ani nepodívám. Užívám si přírody u nás na Vysočině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuju. Třeba podíváš. Já Vysočinu vůbec neznám.

      Vymazat
  3. Ali, to je opravdu v Praze?, já vím, že ano, ale je to až neuvěřitelné. Krásný kus přírody i krásné fotky. :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, opravdu. Dojet se sem dá téměř metrem, pak jen jedna stanice autobusem. Když zatoužím rychle po přírodě, vyrazíme sem. A s rodiči a pejskem jsem sem jezdili v dětství velmi často.



      Vymazat
  4. Divoká Šárka, pro mě vzpomínka na vysokoškolské roky. Máš pravdu že tam člověk nemá pocit, že je v Praze, nádherné místo. Užívejte léta. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studoval jsi v Praze? Tak to věřím, že máš na Šárko krásné vzpomínky.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!