neděle 19. července 2020

Lednice


Začala nám dovolená. Když nemůžeme na jih Evropy, rozhodli jsme se alespoň pro jih Moravy. Vyrazili jsem do Lednice. Ubytování jsem sehnali jen pár kroků od zámeckého parku. Na dnešní den jsem si naplánovali zámek a alespoň část parku. Park je tak rozlehlý a hlavně tak nádherný. Pokud jde o mě, vystačil by mi na celý pobyt.




 Projít jsem si dnes zvládli dva hlavní okruhy. Myslím, že dobře víte, že při prohlídkách nefotím ani v případě, že je to dovoleno. Chci si všechno prohlédnou, pozorně poslechnout a focení mě rozptyluje. Dnes mi to ale nedalo a tato dvě velmi známá schodiště jsem cvaknout musela.



A enfiládu obdivuju vždy a všude




 Vyšlápli jsme si na Minaret - všech 302 schodů. Ten výhled ale za to opravdu stál. Škoda, že byl takový bílý opar.

A zase chvíle toulání po parku - tak se blížíme k Peklu!


Naprosto mě tu uchvátili čápi. Přiznám se, že přes svůj pokročilý věk jsem nikdy tolik čápů pohromadě jsem nikdy neviděl. Tady jsou všude - na loukách, na hnízdech, lítají nám nad hlavami, opravdu nádhera, na kterou se dívám s otevřenou pusou a samozřejmě fotit zapomínám.



Myslím, že fotkami ze zámeckého parku vás ještě budu pár dní zahrnovat.

4 komentáře:

  1. Ali, užij si dovolenou!
    Lednický park je opravdu moc krásný! Loni jsme si ho vychutnali ještě před sezónou, paráda!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Byli jsme tu s manželem před mnoha lety, ještě jsem ani manželé nebyli. Jsem moc ráda, že jsme se sem vrátili.

      Vymazat
  2. Úžasné fotky,moc pěkné opravdu.Ráda bych se tam letos podívala,tak doufám,že mi to vyjde.Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu. Držím palce, ať to vyjde, určitě to stojí za to.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!