čtvrtek 29. prosince 2011

Vánoční trhy


Následky včerejší bruslení se projevily - tatínek se díky zablokovaným zádům nehne. Zavolala jsem tedy mamce, zda se mnou a dětmi nechce jít omrknout vánoční trhy na Staroměstském náměstí. Plánovanou návštěvu před vánoci nám zrušil státní smutek, dnes jsem doufala, že nebude tolik lidí. Bylo dost, hlavně rusky mluvících turistů. Ale snad to bylo trochu lepší, než v době adventu. Klárka si připravovala půdu od samého vstupu na náměstí pokřikem, že má ohromný hlad. Vzhledem k tomu, že jsem vyrazili hned po obědě, cíl mi byl jasný - trdelník. Dost dlouho jsem odolávala, ale po další procházce po centru a shlédnutí putujících apoštolů jsem kapitulovala a za lehkou svačinku pro dvě děti vydala rovných 100 Kč. Odměnou mi bylo alespoň jejich pomlaskávání.

59/365 Co mi dnes udělalo radost:
- večer se už tatínek cítil se zády o poznání lépe a váhavým krokem se pohyboval po bytě

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!