úterý 27. prosince 2011

Procházka


Je už naší vánoční tradicí zavítat do kostela Pannny Marie Andělské na Loretánském náměstí a pokochat se krásným betlémem. Postavy jsou v životní velikosti, prochází se mezi nimi, tak je to pro děti opravdu zážitek.

Dorazili jsem na Loretánské náměstí ve správný čas a mohli vyslechnout nádhernou zvonkohru. Děti chtěly jít do Lorety, ale přiznám se, že se  vstupným 130 Kč na osobu jsem se ještě nesmířila. Určitě tam jednou půjdeme, ale musím se na to duševně a finančně připravit.


Pak ještě krátká procházka po Petříně  a hajdy k babičce na oběd.

57/365 Co mi dnes udělalo radost:
- turistů jsem potkali méně než jsem čekala.

2 komentáře:

  1. Jůůů, pěkná procházka!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná vánoční tradice. A líbí se mi, jak děti na nich lpí, občas více než rodiče :-) Jestlipak máte i nějakou na Silvestra?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!