pondělí 12. prosince 2011

Nákupy

Využila jsem dnes, že tatínek si vybíral půl dne dovolené a zároveň Klárce odpadl balet. Zanechala jsem tedy odpoledne všechny tři mé lásky doma svému osudu a vyrazila do obchodů. Vánoce se blíží pravdu nezadržitelně a stále nemám všechny dárky. Navíc se velmi tenčí i zásoby jídla. Oběhla jsem hodně obchodů, nakoupila téměř vše, po čem jsem toužila. Jen jsem si nějak neuvědomila, že jsem bez manžela - a tutíž coby neřidič bez auta a budu muset vše odnést na svých bedrech. S vypětím sil jsem domů vše potřebné donesla, ale cesta od autobusu byla opravdu nekonečná.

42/365 Co mi dnes udělalo radost.
-konečně mám dárky i pro mého taťku, což se jevilo jako největší problém
-než jsem se vrátila z nákupů, Klárka si úplně sama napsala úkoly a pak přečetla tátovi velký kus knihy

1 komentář:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!