sobota 3. prosince 2011

33/365

Dnešek byl docela hektický, jako ostatně většina posledních našich dní. Mám pocit, že nestíhám absolutně nic. Vánoční výzdoba téměř žádná, domácnost v rozkladu. Dopoledne jsem byly s Klárkou na generálce. Pak honem domů, rychle ohřát oběd, který jsem musela uvařit včera v noci a zase frrr na oslavu narozenin Klárčiny spolužačky. Klárku jsem tam ponechala s kamarádkami, ujistila jsem se, že kamarádčina maminka opravdu vážně chce mít holky doma až do 19 hodin a prchala jsem do centra. Tam jsem pokoupila nějaké dárky, využila akční kupony na kávu ve Starbucks a měla co dělat, abych dítě včas vyzvedla. Něco se o mě pokouší, mám pocit, že v krku mi sedí kocour a snaží se vydrápat ven. Doufám, že to rozchodím.

33/365 Co mi dnes udělalo radost:
- generálka dopadla docela slušně. Po hrůze z minulého týdne se začíná snad vylupovat koukatelné přestavení.
- dobrá káva, i když jsem jí tedy měla místo večeře. Něco tak sytého jsem ještě nepila!
- Klárka spokojená z oslavy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!