sobota 24. prosince 2011

Štědrý den



Myslím, že se povedl. Bylo všechno, co k němu patří - celá rodina pohromadě, pohádky, cukroví, slavnostní večeře a hlavně tolik očekávaná dárky. Děti sice celý den "zlobily" otázkami, kdy už bude večer, kdy přijde Ježíšek, kdy budou dárky. To se ale zlobením nazvat nedá, nebyla jsem v jejich letech jiná. Užívaly si dědy a babičky, kteří s námi pravidelně tráví téměř celý Štědrý den. Večeře také proběhla v báječné atmosféře. Nestačila jsem se divit, kolik kapra Klárka dokáže sníst. Až jsem měla obavy, aby jí nebolelo bříško. A pak konečně ty dárečky. Naděšení bylo nekonečné. Složení dárku utvrdilo Klárku v víře v existenci Ježíška. Už dlouho totiž touží po LPS. Já ji je stále odmítala kupovat s tím, že je to ošklivé, nevkusné ( a drahé!!!). A ejhle - on je přinesl Ježíšek. Je to jasné, že je to On, od rodičů by je přeci nedostala!

54/365 Co mi dnes udělalo radost:
- průběh celého dne a pohoda, která panovala

1 komentář:

  1. Nádherně prožitý den. Paráda. Užívejte si další sváteční dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!