čtvrtek 1. prosince 2011

Naše perníčky


Šla jsem  do sebe, rozpálila troubu a konečně se dala do pečení. Jako každoročně začínáme perníčky. Zdobení nechám na dětech, jsou už na to natěšené. Letos se mi ale vůbec nedaří nějak se vánočně naladit. Ani při pečení. Vždy jsem si pouštěla k výrobě cukroví vánoční koledy, letos na ně nemám vůbec nálada a k perníčkům mi hrála moje oblíbená, dokola ohrávaná Hana Hegerová. Ale asi budu muset změnit repertoár. Paní Hegerová nebezpečně rozšiřuje slovník našich dětí. Klárka si neustále prozpěvuje "... a já jsem jeho dorota.." , Davídkova oblíbená je "Jsem snob".

31/365 Co mi dnes udělalo radost:
- nadšení dětí, že budou zdobit perníčky
- příjemná večerní hodina step-aerobiku a následný "pokec" s cvičitelkou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!