čtvrtek 15. prosince 2011

Besídka



Davídek měl dnes ve školce svou první besídku. I když je v podstatě zdravý, do školky ho už do vánoc dávat nechci. Ale besídku jsem si ujít nenechali. Davídke se těšil, že bude v představení Očervené Karkulce dělat stromeček. No, realita byla trošku jiná. Na začátku, kdy děti říkaly básničky a zpívaly koledy, se ještě zapojil. Když ale došlo na divadýlko, přišel ke mně a už ho nikdo ze mě nedostal. Prý chce být u stolu a jíst cukroví. Takže v lese chyběl jeden důležitý stromeček :-) Výsledný dojem z krásné besídky mi trochu pokazili ostatní rodiče. Namísto aby si všichni sedli k připraveným stolečkům a tím pádem jsem všichni dobře viděli, namačkali se ve stoje s kamerami a foťáky před stolečky, takže neviděl téměř nikdo. Já, která zpočátku způsobně seděla u zadního stolečku, nestačila jsem už tedy žádné strategicky výhodné místo zaujmout a tím pádem ani nic moc nafotit.

45/365 Co mi dnes udělalo radost:
- příjemné odpoledne ve školce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!