pátek 30. prosince 2011

Svátek



Pár dní po vánocích má Davídek svátek. Uznávám, že to není moc šťastně zvolené. Ale druhé jméno, o kterém jsem uvažovali, bylo Šimon, to bychom si moc nepomohli. Při nákupu vánočních dárků musím tedy vždy počítat s jedním navíc pro Davida. Neprozřetelně jsem mu už ráno řekla, že má svátek, ale s dárečkem že počkáme, až přijde večer tatínek z práce. K večeru jsem už sledovala minuty a v duchu škemrala, aby tatínek dorazil v nějakou rozumnou dobu.Věčným otázkám, kdy už tatínek přijde nešlo odolávat. Nakonec jsem se všichni dočkali a radost z dárku mohla vypuknout!

60/365 Co mi dnes udělalo radost:
- zdolala jsem ohromnou horu prádla a nezůstal mi tedy žádný rest do příštího roku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!