sobota 31. prosince 2011

Silvestr


Dnešek nám začal velmi brzy - už ve tři hodiny ráno. Davídek přišel ke mně do postele celý ufňukaný a horký. Během dopoledne, kdy tu pospával a pokňourával se mi podařilo nahlédnout mu do krku, i když tvrdil, že ho nebolí nic. Bylo to hned jasné - angína. Zajeli jsme na pohotovost, kde mé obavy potvrdili a dali Davidovi penicilin. Tím pádem bylo nutné přeorganizovat celý dnešní den.
Klárku mrzelo, že by přišla o odpolední oslavu u babičky. Jeli tedy s tátou po obědě bruslit a potom k babičce. Jednak, aby si Klárka užila a jednak, aby mi přivezli mamčiny chlebíčky. Bez nich bych Silvestra nepřežila. David, protože mu nebylo moc dobře, téměř nic nejedl a potřebnou energii si dodával "kakaíčkem". Pak mi tu pobíhal pěkný "fousáč".


61/365 Co mi dnes udělalo radost:
- mísa máminých chlebíčků :-)
- že jsem vydržela i přes brzký budíček vzhůru až do půlnočního přípitku.

1 komentář:

  1. Hodně zdraví v novém roce. Foučáč je moc pěkněj ani by jeden neřekl, že je nemocnej:o)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!