sobota 4. května 2013

Po propršeném dopoledni...



...,které jsme stejně strávily s Klárkou na baletním tréninku (no jo, zase se blíží soutěž), se nakonec vyklubalo docela příjemné odpoledne. Zpočátku jsme nevěděla, kam vyrazit. Počasí se tvářilo tak nějak všelijak, tak jsme nechtěla, abychom byli dokázáni jen na venkovní prostory. Vybrali jsme proto nakonec intraktivní výstavu Vikýře Play, která se koná v Malostranské besedě.



Děti (a nejen ony) měly možnost si vyzkoušet a procvičit  všechny své smysly,  vyloudit zvuky na roztodivných hudebních nástrojích i jen tak si zařádit. A to vše v úžasných půdních prostorách Malostanské besedy. Prostorami a výhledy z oken jsme se já osobně bavila víc než samotnými exponáty.


Než jsem si výstavy prošly, počasí se definitivně rozhodlo, že bude krásně a proto naše kroky vedly nejdříve do Valdštejnské zahrady.

Místní pávi jsou snad cvičení k pózování, před turisty s foťáky své ocasy předváděli více než ochotně.




Protože nás nohy nebolely, vydaly jsme se ještě na Staroměstské náměstí, kde jsme zcela vyjímečně stihli i orloj. Většinou totiž se nám vždy podaří dorazit tak 10 min po celé hodině, tentokrát to vyšlo krásně.


Jen jsem zjistila, že si musím oprášit své znalosti apoštolů. Při dotazech dětí kdo jej kdo jsem si občas úplně jistá nebyla. Ostuda, já vím!

8 komentářů:

  1. Bílého páva jsem ještě neviděla, normálně zírám:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, také ho znám jen odtud, jinde jsem na něj zatím nenarazila.

      Vymazat
  2. Bílý páv je pecka a u apoštolů bych si asi ani neškrtla. To já jsem ostuda.
    Jinak prima den. Škoda, že je Praha z ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K apoštolům jsem našla tohle : http://www.orloj.eu/cs/apostol1.htm. Tak snad už si to budu pamatovat.

      Vymazat
  3. Pěkná akce pro děti, na takové jsem taky chodila moc ráda!
    Ti pávi se ale producírovali! :-) Když už jste byli v centru, tak vám tam vyloženě chybí fotka z knihovny s Idiomem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Ivanko, u knihovny jsme nebyli. To až příště. Už dlouho slibuju Kláře, že se tam zajdeme podívat.

      Vymazat
  4. Juu, parádní! Teda ten bílý páv je nádherný, už ho vidím na fotce se zeleným pozadím :-)
    Apoštoly taky neznám, tak pak příjdeme pro radu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, ten mě tak štval, že se pořád motal u té popelnice. Ta mi tam vadí. Moc prostoru,abych ho fotila odjinud, z jinéh úhlu, také díky turistům nebylo.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!