úterý 28. května 2013

I já...



... jsem konečně dokončila první úkol z korákové školy. Ufff, dal mi zabrat. Zpětně vidím, že byl děsně jednoduchý a po třetím párání mi to už šlo docela rychle :-).  Už se těším na další úkol!

10 komentářů:

  1. Nádherný náramek! A neříkej, že Ti Klárka nepomáhala... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, pomáhala, ale jen trošičku. Jen se zapošitím!

      Vymazat
  2. Tak ten supéééér! Jsi šikovná a trpělivá!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky! To víš, musím trénovat, až bude zase nějaká výměna, abych už uměla i něco nového :-)

      Vymazat
  4. Nádherný náramek, Ali! Zkoušeli jsme s klukama tkané náramky z korálků a na zapínání jsme nepřišli. Všechny skončili zavázáním na uzel. To tvoje zapínání je , jak by řekli mí puberťáci "vytuněný". Poraď, kde se dá koupit? Jste s Klárkou šikulky!
    Ahoj Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, většinu věcí na korálkování, tedy i "vytuněný" americké zapínání kupuji tady: http://www.koralky.cz/. Podobných obchodů je ale spousta, sem chodím, protože to mám blízko :-). Děkuji za chválu!

      Vymazat
  5. Poved se ti. To je z prvního roku? To mi asi utekl. Jinak O+T je moje oblíbený zapínání. Na náramky rozhodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, ano, z prvního roku, první úkol. To víš, začínáme :-)!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!