středa 1. května 2013

Květy v květnu



Nějak jsem nevěděla, kam se dnes vrtnout, jaký program vymyslet. Venku nic moc. David stále nemocný, Klára také trochu nastydlá, takže na nějaké skotačení venku to moc nebylo. Nakonec jsme se rozhodli, že kluky necháme doma s autodráhou a s Klárkou jsem vyrazily do naší oblíbené Botanické zahrady Na Slupi.
Chodíme sem rády a často. Tentokrát jsem využily prvomájovou akci na vstup do skleníků zdrama. Nejprve jsem se lehce orosila, když jsem viděla, jaké davy do zahrady proudí. Pak jsme zjistila, že tako akce se spojená s ochutnávkou kávy, taktéž zdarma. A zatímco skleníky téměř zely prázdnotou, na kávu se tvořily hodně dlouhé fronty. V klidy jsme si tedy vše mohly projít a prohlédnout.



Nemusím asi zdrůrazňovat, že nejdelší dobu jsme strávily u kaktusů, jejich expozici jsme prošly třikrát. Některé již kvetou, většinou jsou ale úplně obalené poupaty.



Na závěr jsme si krátce prošly i venkovní areál. Škoda, že nebylo alespoň trochu sluníčko, kvete toho spousta a na sluníčko by květy určitě více vynikly.


A cestou domů alespoň jedna rychlá fotka mých milovaných sakur z vedlejší ulice. Když jsem celý týden s Davidem doma, vůbec si je neužiju!

6 komentářů:

  1. Ještě že to nevěděl manžel, ten by tam šel na kafe :-) Květinky jsou nádherné, botanickou Na Slupi mám raději než trojskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, my taky. Do Troji také jezdíme alespoň jednou do roka, ale Na Slupi je taková příjemnější.

      Vymazat
  2. To bych si nechala líbit. Asi uděláme výměnný obchod,vy nás vezmete do botanické, my vás do Českého ráje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak tam by se mi líbilo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, určitě! Já tam chodím někdy i sama, alespoň na malou chvilku, když se v okolí pohybuju. Beru to jako dušení terapii.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!