čtvrtek 23. května 2013

Klárka je rychlejší...


... než já. Alespoň v plnění úkolů do korálkové školy. Úkoly máme vždy na měsíc. Každý měsíc si vybereme z nabídky úkolů šitých danou technikou. U čtyřkorálku si Klárka  vybrala náušnice, já šiju náramek. A zatímco ona sedla a za odpoledne jen tak bokem spíchla tyhle náušnice, já jsem celá zamotaná do nítí, nadávám, prskám, párám  a mám malý kousek náramku. Je tedy pravda, že náramek trvá prostě déle, je delší. Já při tom ještě pekla rohlíky, dělala salát a řešila asi milion Davidových problémů a dotazů. Já vím, vymlouvám se. Je prostě šikovnější!

3 komentáře:

  1. jak já mám korálky ráda :)
    jste šikovné obě!!

    moc se těším, až na takové tvoření dorostou i naše holky

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!