středa 29. května 2013

Moje květy




Při mých "procházkách" ostatními blogy mám v těchto dnech možnost kochat se nádhernými rozkvetlými zahradami. V tomto směru se chlubit nemůžu - zahradu nemáme. Ale začínají mi kvést kaktusy. Už jsem se tu zmínila, že je mám u rodičů, kde mají podstatně lepší podmínky, než jaké bych jim mohla poskytnout u nás doma. Plastová okna mají sice své výhody, ale dvojitá okna jsou pro zimování kaktusů nepřekonatelná! Příliš často k rodičům nechodím, a když tak bez foťáku. Dnes jsme tam ale s Davidem vyrazili plánovaně nafotit tři rozkvetlé kaktusy. Další snad odchytám příště :-).

10 komentářů:

  1. To jsou krasne kvety.Kdyz kaktus nekvete tak to je nic moc ale kdyz kvete tak je to nadhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jsou hezké i když nekvetou. Jen se člověk musí naučit mít jejich pichlavou krásu rád. Občas umí taky pěkně píchat, proto asi mám pro ně pochopení :-)

      Vymazat
  2. Ty bláho..... no takhle krásně mi teda ještě nekvetly .... asi že mám ty plastová okna:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ONa ta dvojitá okna jsou opravdu na zazimování skvělá, kaktusy mají vše co v zimě potřebují - chlad a dostatek světla. Ráda bych si kaktusy přestěhovala domů, ale nikde jinde jim tyto podmínky současně nejsem schopná zajistit. Leda tak nějaký skleník, v mrazech lehce vytápěný... Ale manžel na to nějak neslyší :-)

      Vymazat
  3. Nádhera, v dětsví jsem měla souseda. Měl spousty kaktusů a tenkrát to byla vyloženě vzácnost. Úplně mi ty květy připomněly dětství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, pěstuju kaktusy od 11 let, tak je mám taky spojené s dětstvím :-).

      Vymazat
  4. Milá Ali, víš co, uděláme si dneska spolu kávu - horkou, hořkou, černou a budeme si povídat o kaktusech, protože je miluju a ty tvoje jsou obzvlášť krásné! To je taková radost, když nás pichlavý kaktusík překvapí květem, viď? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, je to radost obrovská. Probereme to u té kávy, už se těším!

      Vymazat
  5. Kvetoucí kaktusy jsem ještě u nikoho neuviděla, tím spíše ne u nás doma :-) Jsou neskutečně nádherné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, a to letos není ono! Chybí jim sluníčko stejně jako mně. Květů mají méně a takovéhle tmě, jako je třeba dnes, ani pořádně nerozkvetou, jen květ symbolicky pootevřou. Je to škoda.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!