pondělí 6. května 2013

Kostlivec a giveaway u Vivi




Kostlivců mám plbnou skříň, ale tenhle mě tlačil opravdu moc. Chtěla jsme dodělat náhrdelník , který jsme si rozpracovala asi před dvěma měsíci na kurzu. Postupně jsme dodělala všechny komponenty, už mi chybělo je ho dát dohromady. Ale pořád to nějak nevycházelo. Až konečně teď. Sada je hotová. Můj první výrobek z drátků. Vím, že má spoustu chyb, ale jsem na něj náležitě pyšná!


A pokud jste hraví, mám pro vás tip. U Vivi na blogu si můžete zasoutěžit o úžasné balzamy. Já už štěstěnu zkusila polechtat!

6 komentářů:

  1. Souprava je moc pěkná, chyby žádné vidět nejsou. Postřehl by je odborník. Mě se moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný náhrdelník i ty náušničky.

    OdpovědětVymazat
  3. Když se budu hodně,ale opravdu hodně soustředit,tak bych tam nějakou nepatrnou chybku zvládla najít, ale určitě ne spoustu. Ale musím tu zas veřejně napsat,že jsem na kurzu nechtěla věřit, že máš dráty v ruce prvně. A výsledek je moc pěknej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuju, tvého názoru si opravdu moc cením!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!