neděle 19. května 2013

Korálková škola



Vím, že ukazovat polotovary by se nemělo, ale dnes udělám vyjímku. Protože nás s Klárkou baví korálkování víc a víc, usoudily jsme, že bychom se tedy měly v tomto oboru trošku systematicky vzdělat. Zatím jsme vše dělaly metodou pokus-omyl, kterou jsme prokládaly zběsilým listováním na internetu. Začtkem května jsem se ale přihlásily do Korálkové školy A dnes jsme se zúčastnily našeho prvního srazu. Přinesly jsme si materiál a byly jsme připravené se učit. Šil se náramek zdobený rivolkou. Hned na začátku jsme trochu znejistěly, zda do kurzu patříme. Paní lektorka totiž s úsměvem prohlásila, že si máme ušít dvě řady korálků cihlovým stehem. Všechny korálkářky se chopily jehel, nití a korálků a začaly rychle šít, jen my netušily, o čem je řeč. Naštestí jsme holky chytré a šikovné, takže po krátké ukázce jsme vše pochopily a daly se do šití. Nestihly jsme obšít rivolku, ale to nejen my, ale říkaly jsme si, že se nám náramek líbí i bez ní. Až nám paní lektorka pošle návod, došijeme a potom se rozhodneme, zda bude náramek s kytičkou, nebo ho necháme jen takhle. Odpoledne se nám moc líbilo, uteklo jako voda. Já byla opravdu nadšená, že jsem mohla tři hodiny v kuse sedět a věnovat se jen a jen šití. To se mi doma nepodaří. Proto také nejsme schopná doma nic dokončit. Jen pro úplnost - horní výtvor je můj, spodní Klárky.

6 komentářů:

  1. Ali , to je nádhera. Obě jste šikulky. Pocházím z korálkového kraje a tak mi jeden čas lezl tenhle materiál " na nervy". Ale nevím, nevím, jestli ho zase nevezmu na milost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, zkus to. Mě samotnou překvapilo, jak mě to baví!

      Vymazat
  2. Ali,
    krásné práce, jste holky šikovné :-)
    Moc děkuji za přání !

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme za chválu, moc se tu čepýříme :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!