sobota 20. července 2024

Z Plání dolů


 Dnešní, už poslední výlet, jsme plánovali trochu volnější. Včerejší poskakování neudělalo úplně dobře mým kolenům, tak jsem chtěla něco, kde nebudou další krkolomné sestupy. Nechali jsme se vyvézt se Svatého Petra na Pláň lanovkou. Pokochali jsem se výhledy na Špindlerův Mlýn a vyrazili směr Bouda na Pláni. 


Tady jsem potkali velmi přátelské stádo Highlander kraviček.



Dále jsem pokračovali přes Klínové boudy. Tady bylo čím se kochat. Já se vůbec pořád kochám. Proto mě všechny trasy dlouho trvají. Pořád stojím a rozhlížím se. Čím jsem starší, tím mi všechno přijde krásnější, dokonalejší. 



Vystoupali jsem k Výrovce. Tady jsem plánovali nějaké občerstvení, ale probíhala tu svatba. Tak smůla.


Do Špindlerova Mlýna jsme se vrátili přes Stoh, kde jsem vyhodnotili podle vrstevnic, že by mohlo být klesání mírnější. Cestou jsem se opět kochala :-), tentokrát pohledem na Kozí hřbety, ze kterých jsem se spouštěli včera. 


Teď už jen zabalit a zítra cesta domů. Jak to, že ten týden tak rychle utekl? Měla bych v rukávu ještě další krásné výlety!

4 komentáře:

  1. Dovolená uteče vždycky rychle...

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Vše krásné jednou končí…, ale zase se člověk může těšit na to příští:-).
    S tím kocháním to mám stejně!

    OdpovědětVymazat
  3. Na Krkonoše se vždycky ráda podívám! Hezký den,
    zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, myslím, že se vám dovolená parádně vyvedla!
    Přeji příjemné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!