úterý 16. července 2024

Na safari

 Jak jsem předpokládala, oba pánové dnes vstali s hekáním a kňučením. Lýtka bolí, kolena bolí, hýždě bolí.... rozhodně na výšlap nemohou. Rozhodli jsme se tedy zajet do Dvora Králové na safari. To je něco, co milujeme všichni a z Prahy to je docela daleko. 

Problém však způsobil můj foťák. Jen jsem vjeli do areálu, rozhodl se, že končí. Je pravda, že varoval delší dobu, zlobil mě, ale vždy se vzpamatoval. Dneska už ne. Takže budu muset řešit opravu, to bude na delší dobu. Léto bez foťáku je přesně to, na co jsme se těšila. A můj fotoprojekt 52... ach jo.

Tak dneska jen pár fotek z mobilu. Ale to prostě neumím. 














3 komentáře:

  1. Ali, fotky se povedly i z telefonu. Ve Dvoře to mám ráda, vlastně v jakékoli zoo...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    I mobilem jsi to zvládla, jako by jsme tam byli s vámi :-)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!