čtvrtek 19. července 2012

Vysvědčení


Protože jsem na dovolenou odjížděli již 28.6., nedostala Klárka vysvědčení. Museli jsem ho jít vyzvednout do školy k paní ředitelce. Od rána byla Klárka natěšená a bylo vidět, že je i trochu nervozní. Nechápala jsem proč. Jaké budou známky už věděla. Má totiž slíbené akvárium s rybičkami, pokud budou samé jedničky. Proto poslední den, kdy byla ve škole uprosila paní učitelku, aby jí o vysvědčení řekla, aby mohla přemýšlet, jak si akvárko zařídí. Tak se do něj budeme muset pustit.

2 komentáře:

  1. Já jsem si říkala, proč jsi sem nedala vysvědčení, když jsem tušila, že bude krásné. A už jste byli pro rybičky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano, nebyli. Zatím je doma akvárko, chystáme se pro písek a rostliny. Ale spíš počkáme na září, až začnou pravidelné burzy.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!