úterý 24. července 2012

Kmotra



Jana je moje kmotra, kamarádka mé mamky. Je to úžasná ženská. Jako dítě jsem jí milovala. Dokonce tak, že jsem říkala, že bych radši jako maminku chtěla jít. Byla s ní vždy ohromná legrace, uměla si se mnou báječně hrát. V dospělosti jsme se stýkaly už méně často. Nějak nebyl čas. Navíc se mamka před časem s Janou nějak nepohodla. Protože jsme se vždy scházeli u mých rodičů, tyto schůzky ustaly. Neviděla jsem Janu asi pět let, jen jsme si občas zavolaly, napsaly SMS. Včera konečně nastala ta správná konstelace a vyrazila jsem s dětmi se na Janu podívat. Dětem se úplně nechtělo, měly obavy, že se budou stydět a co tam vlastně budou dělat... Ano, styděly se. První dvacet minut způsobně seděly a jen potichu koukaly. Pak je ale ostych přešel a velmi rychle přišli na to, že s Janou se dá výborně rošťačit. Návštěva, kterou jsem plánovala tak na hodinku, se protahla na hodiny tři. Moc ráda jsem Janu viděla. A jsem moc ráda, že si líbila dětem. Věřím, že teď už se uvidíme častěji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!