sobota 21. července 2012

Marmeláda


Od strejdy ze zahrádky mám rybíz. Usoudila jsem, že poprvé zkusím uděla marmeládu. Mám přece domácí pekárnu, ve které to jde tak krásně snadno a bezpracně! Uvařila jsem jednu dávku, přesně dle návodu. Po nalití do sklenic zůstala řídká. Trochu naštvaná a zmatená jsem vše nalila zpět do pekárny a převařila. Pravda, byla trochu hustší, ale linecká kolečka by s ní potírat nešla. Chvíli jsem se vztekala a nadávala, vyhrožovala likvidací v toaletě a podobně. Pak jsem potupně vytáhla hrnec a vařečku a mám první skleničky krásné tuhé marmelády. A plnou lednici rybízu!

1 komentář:

  1. Není nad osvědčené postupy...mně se nedaří domácí pekárně ani kynuté těsto, tak ho radši hnětu osobně :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!