neděle 29. července 2012

Aquapakr

Váhali  jsme, kam dnes po náročném včerejší dni vyrazit. Nakonec jsem se rozhodli zregenerovat tělo v aquaparku v Letňanech. Klárka s tatínkem tam chodí celkem pravidelně, pro mě a Davídka to byla návštěva první. Při vstupu jsem se zhrozila, jak moc je tam lidí. Tatínek jásal, že tentokrát je tam lidí málo. Tak to bych opravdu nechtěla vidět, jak to vypadá jindy! Naivně jsem se domnívala, že by se třeba David mohl na velkém tobogánu bát. Ukázalo se, že jediný, kdo má nepříjemné pocity, když se řítí oranžovým tunelem neznámo kam, jsem já. Nejdříve jsem tobogán odmítla a šla jsem si zaplavat do dvou drah, které byly vyhrazené pro kondiční plavání. Nechápala jsem, pro v drahách pro "plavání" postávají klevetící dámy. Všichni je museli složitě obeplouvat, jim to však zjevně nevadilo. Když mě slalom mezi nimi omrzel, přidala jsem se ke zbytku rodiny a odvážila jsem se na tobogán. Netušila jsem, kolik radosti tím dětem, hlavně Klárce, způsobím. Po dvou hodinách, když jsme byli totálně rozmáčení, jsem usoudila, že by to pro dnešek stačilo a odtáhli jsem řvoucího Davida a nafrněnou Kláru do šaten.

1 komentář:

  1. Slalom mezi dámami mě pobavil :-D A poslední věta příspěvku me sobecky potěšila - i moje děti po příjemných dvou hodinách ve vodě odcházejí naprčení, proč už musíme a kdy zas půjdeme a proč ještě nemůžou...:-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!