pondělí 19. března 2012

Soutěžní variace


Už je úplně jasné, jakou variaci a na které baletní soutěži bude Klárka tancovat. Bude to variace z Paquity, pojedeme na začátku  května do Hradce Králové. Času tedy není tak moc, i když  jsem měla obavy, že to bude ještě víc šibeniční termín. Stejně jsme si ale s Klárkou říkaly, že by bylo fajn moci si variaci občas doma prohlédnout, zkusit. Jenže jsme na zázamech soutěží z minulých let zrovna tu její variaci najít nemohly.  Maminka jedné moc šikovné holčičky nám nabídla, že Anička variaci zatančí, ať si ji klidně natočím. Musím se s vámi o tu nahrávku podělit. Anička je podle mě mimořádně nadaná baletka. Úspěšně prošla přijímací mi zkouškami na baletní konzervatoř. Je veliký idol nejen Klárky, ale i jejích spolužaček. Navíc je to velmi chytrá a milá holka, která vůbec není namyšlená - a že by měla na co!  Medaile sbírá nejen na domácích, ale i zahraničních soutěžích. Musím tuhle nahrávku dobře uložit. Jednou, až z Aničky bude světově uznávaná primabalerina, bude mít  určitě velkou hodnotu :-)!

2 komentáře:

  1. To je tak krásné! Musíš mít ohromnou radost a být pyšná matka!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že to Klárku baví, to je jediné, oč mi jde. Ale aby bylo jasno, takhle tu variaci Klárka nikdy nezatancuje. Anička je opravdu mimořádný talent a navíc je o 4 roky starší. Já byla vcelku proti, aby Klárka tuhle variaci dělala, podle mě je na ní moc těžká. Tancují jí obvykle holky o věkovou kategorii výše. Ale jí se moc líbí, chce jí dělat, tak ať se s ní popere, jak umí. Já se budu muset poprat s kostýmem a to bude boj!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!