sobota 10. března 2012

Nic....



... mi nejde, nic mě nebaví. Nevím, co se to se mnou děje, nějaká "blbá nálada" či co. Chodím od ničeho k ničemu, do ničeho se mi nechce, nic mi nejde od ruky. Nebaví mě číst, psát, fotit, vyšívat... Dělám jen věci nejnutnější k fungování. Do toho trošku problémy s Klárkou. Nevím, kde jsem udělala chybu...
Dnes jsem i koupila tenhle malý hyacint. Snad pro radost. Snad přivolá jaro a bude líp...

6 komentářů:

  1. Ali, tak přesně tohle jsem chtěla psát na blog.
    Nic mě nebaví, nic mě netěší, lívance jsem spálila....,čokoládu sežrala celou,jsem fuj.Tak snad je to tím jarem ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo díky! Jsem ráda, že se v tom neplácám sama.

      Vymazat
  2. Ali, nemusíš přece pořád něco dělat! Člověk by měl občas dělat NIC. Odpočinout si... Hyacint Ti určitě zvedne náladu a trošku to jaro popožene :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně třeští hlava, holky horečkují..asi bych mohla napsat něco podobného...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je pro toto období asi typické. Mám to stejné:-( Ani foták s sebou nikam nenosím:-( Ale má se blýskat na lepší časy! Tak snad nás sluníčko nabije a bude to hned veselejší!

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, vítejte do klubu!!! :-D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!