středa 25. září 2024

Špatné rozhodnutí


 Po té, co loňské léto jsem řešili u Limetky cysty, velkou operaci a nesmírně náročnou rekonvalescenci, začala jsem se o problematiku cyst u morčat zajímat. Pročetla jsem hodně článků, ptala se chovatelů i veterinářů. Srovnávala pro a proti. Po dlouhém váhání jsem se rozhodla Žížalku preventivně vykastrovat. Bylo to rozhodnutí, které si nikdy neodpustím. Žížalka dnes operaci nezvládla. Ač to byla krásná, zdravá, silná samička, špatně zareagovala na anestezii, přestala dýchat. Ani po 20 min resuscitaci se ji nepodařilo zachránit. 

Žížalenko moje, prosím, odpusť mi to. Věřila jsem, že pro tebe dělám to nejlepší. Takhle jsem to nechtěla!

3 komentáře:

  1. To je mi líto, že operace nedopadla dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi jasné, že si to dělala s těmi nej úmysly a že to hodně bolí...
    Ali, opatruj se. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Jsou to členové domácnosti a tak je to vždy smutné!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!