úterý 17. září 2024

B.A. Paris - Host


 Anotace z DK:

Strach přichází bez pozvání. Iris a Gabriel mají krásný dům na britském venkově, úspěšnou dceru a dobré přátele Laurie a Pierra, kteří žijí v Paříži. Když se však Gabriel stane svědkem tragické události v nedalekém lomu, zdánlivé štěstí se rozplyne. Ve vypjaté situaci se v jejich domácnosti objeví nečekaný host – Laurie, která přebírá Irisinu identitu a zajímá se o záhadné úmrtí. Navíc není jedinou podezřelou osobou, která se ve městě paralyzovaném strachem objeví. Ustojí manželství Iris a Gabriela všechny nástrahy?

Hned na úvod asi řeknu, že za mě mírné zklamání. Knižce určitě nelze upřít čtivost. Krátké kapitoly, děj hezky ubíhá. Celou dobu chybí jakékoliv napětí, vlastně mi dlouho nedocházelo, že se jedná o thriller. Je to spíše takový příběh ze sousedství s detektivním nádechem. Až úplný závěr byl překvapení, přiznám se, že takové rozuzlení jsem nečekala. Od autorky jsem už četla lepší knížky. 

3 komentáře:

  1. Já od této autorky ještě nic nečetla. Příběh ze sousedství s detektivním nádechem by mi asi nevadil - pokud se to dobře čte, tak proč ne...

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, děkuji za tvé hodnocení, znám tu obálku, knihu jsem nečetla.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Pro mě neznámá.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!