pátek 20. září 2024

Moravské koláče s mákem a švestkami


 Dlouho jsme už nepekli. Tedy doma ano, tam peču minimálně 2x týdně, ale tady na blogu. Tentokrát jsem vyzkoušela tento recept z blogu Míši Landové Víkendové pečení. Tento blog navštěvuji velmi často, takže když jsem viděla recept, který spojuje chuť švestek a máku, bylo jasné, že budou koláče. Upekla jsem 8  koláčů, tak jak je uvedno v receptu. Mí pánové byli ale rychlejší než já s focením. Myslím, že je to dostatečný důkaz, jak krásně koláče voní. Pokud milujete švestky a mák  tak jako já, pusťte se do nich!

2 komentáře:

  1. Děláš mi chutě, švestky mám ráda (a letos na stromě ani pecku :( )

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Koláče lepší, než slivovice:-)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!