neděle 8. září 2024

Freida McFadden - Pomocnice


 Anotace z DK:

Práce u Winchesterových je moje poslední šance začít s čistým štítem. Jenže se ukáže, že jejich tajemství jsou mnohem nebezpečnější než ta moje. Každý den uklízím jejich krásný dům, vyzvedávám jejich dceru ze školy a vařím pro celou rodinu. Sama pak jím ve svém pokojíku v podkroví. Snažím se nevnímat, jak Nina dělá nepořádek, jen aby se mohla dívat, jak ho uklízím. Jak o vlastní dceři vypráví podivné lži. A jak se její manžel Andrew zdá být den ode dne ztrápenější. Ale když se dívám do jeho krásných očí, je těžké si nepředstavovat, jaké by to bylo žít Ninin život. Winchesterovi nevědí, kdo doopravdy jsem. Nevědí, čeho jsem schopná.

Od této knížky jsem měla velké očekávání díky nadšeným recenzím. A to byl asi ten hlavní důvod, proč ve mě převažuje pocit zklamání. Je pravda, že příběh se čte velmi dobře, svižně to odsýpá. Ale příběh mi přišel takový moc...moc neuvěřitelný, moc přitažený za vlasy. Všechny postavy mi přišly nesympatické, nenašla jsem ani jednu, které bych "držela palce". Některé dějové zvraty jsou opravdu překvapení, jiné jsou dost předvídatelné. I když jde o první díl série, nenalákala mě na další díly. 

3 komentáře:

  1. Taky už jsem četla pár knížek, kde mi nebyl nikdo sympatický...

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, to by mi určitě taky vadilo.
    Děkuji za tvé hodnocení a přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Tak výběr s velkým otazníkem…

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!