středa 28. srpna 2024

Prázdniny končí


Prázdniny se neochvějně blíží svému konci. A na mě padá sentiment. Nedávno jsem přemýšlela, že pro mě je vlastně konec prázdnin a začátek nového školního roku důležitější než konec a začátek roku kalendářního. Protože děti už jsou rozprchlé po brigádách, Klára za chvíli odjíždí do Brna, symbolicky jsme dnes zakončili společně prázdniny ve skvělé Kavárně Adria. Tedy skvělé.... Abych byla objektivní jídlo je velmi slušné. Nebo alespoň snídaně, nic jiného jsme nevyzkoušeli. Úzasné prostředí v rodnokubistickém stylu. Ceny celkem přijatelné na to, že jsme v samém centru Prahy. Ale tak oblusha! Tak pomalá. A tak strašně je to nebaví, což dávají na odiv každým svým pohybem, každou krátkou větou. Ale tím my se rozhodně nenechali rozhodit. Na terase s krásným výhledem jsem si vychutnali pozdní snídani a rozloučili se s úžasným létem. 

3 komentáře:

  1. Ali, důstojné rozloučení!
    Podle počasí ale léto zatím nekončí...
    Užij si každý den. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Mám to naprosto stejně, konec prázdnin, konec roku. Dodnes miluji ten prázdninový čas!
    Do Adrie jsme s manželem rádi brávali naše návštěvy, ale to už je dlouho, ale už tehdy obsluha byla hrozně pomalá. Jak vidno nejde to k lepšímu, Holt nejsou lidi:-(((.
    Zatím ještě nesmutni, léto pokračuje!

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky ještě pořád vnímám začátek a konec prázdnin, i když školou povinná už mnoho let nejsem a školou povinný už pár let není ani syn.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!