úterý 27. srpna 2024

Žížalka


Poslední dny zase něco neustále řeším s morčaty. Limetka byla včera na kontrole po téměř 2 měsících léčby uznána za zdravou. Uf... Žížalku jsem objednávala na preventivní kastaraci.Ta ji čeká koncem září.  A do toho ještě jsem se rozhodla pořídit si  novou slečnu. Fotila jsem Žížalku paní chovatelce a při tom jsem si uvědomila, že jsem ji ještě neukázala vám. A to ji už máme více než rok. Tak tohle je naše Žížalka. Tedy správně Cytheria of Crazy House. Ale když jsem si ji před loňskými prázdninami přivezli byla taková malinká, hubeňoučká, pořád se někam natahovala, prostě Žížalka. Teď už je to docela vypasená larva, ale jméno už jí zůstalo. 
 

3 komentáře:

  1. :o) Tak ať se u vás holkám dobře daří!
    Ali, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem netušila, že i morčata mají svá "šlechtická" jména :). A Žížalka je fešanda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Takový rodokmen, to je na kariéru v Holywoodu :-)))
    Je to fešanda!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!